Комунальні будинки Павлограда обслуговує нове підприємство!


Вже два з половиною місяці, с 1 серпня, житлові багатоквартирні будинки Павлограда (окрім ОСББ) обслуговує нова управляюча компанія - ТОВ «ТБЦ «Оптімус». Раніше ці будинки обслуговували КП «Павлограджитлосервіс» та ПП «КП-1». 

А ТОВ «ТБЦ «Оптімус» стало переможцем міського конкурсу на управляючу компанію багатоквартирними будинками, обійшовши за балами двох вищезгаданих кандидатів. 

Нагадаємо, основним критерієм відбору на конкурсі була вартість послуг, що надаватимуться мешканцям міста. Саме це нове в нашому місті підприємство і запропонувало найнижчий тариф. По кожному будинку тарифи окремі. Сьогодні на обслуговуванні у підприємства таких будинків – 222. Про це кореспондентові газети «ТН-Экспресс» розповів директор павлоградської філії ТОВ «ТБЦ «Оптімус» Євгеній Коваленко.

Водночас тарифи на обслуговування багатоквартирних будинків та прибудинкової території до кінця року змінюватися не будуть. 

Євгеній Миколайович розповідав:
«Тарифи для кожного будинку окремо були розраховані згідно з його технічними характеристиками, до яких входили: протяжність трубопроводів; площа житлових та нежитлових приміщень та територій, прибудинкових територій, покрівлі; будова самого будинку тощо».

Послуги, які надає ТОВ «ТБЦ «Оптімус» по управлінню багатоквартирними будинками:
  1. Аварійно-диспетчерська служба (тел. 0800 400 250). Зателефонувавши на цю лінію, павлоградці залишають свої заявки з приводу різних питань (щодо ремонту та обслуговування електричних мереж, водопроводу, теплозабезпечення, перепадів напруги, дворових каналізацій тощо). Усі звернення у повному обсязі фіксуються у спеціальній базі. Прийнявши дзвінок, диспетчер передає відповідну інформацію співробітникам та спеціалістам «ТБЦ «Оптімус» (електрикам, сантехнікам, двірникам, будівельникам) або інших підприємств (КП «Павлоградтеплоенерго», Павлоградському управлінню по експлуатації газового господарства, КП «Павлоградводоканал», ліфтовому господарству, ДТЕК Дніпровські електромережі та ін.). Станом на 12.00 18 жовтня на «гарячу лінію» подзвонили 1145 павлоградців. 
  2. Обслуговування житлового фонду. Це поточний ремонт конструктивних елементів – фасадної частини будинків (міжпанельних швів, якщо обвалюється штукатурка чи відшаровуються цеглини), цоколю, покрівлі, дверей підвального приміщення чи на дах, ліфтове приміщення.
  3. Обслуговування і поточний ремонт внутрішньо будинкових систем – водозабезпечення та водовідведення, центрального опалення, електромережі (проводка, освітлення в під’їздах, ліфтових шахтах, місцях загального користування).
  4. Обслуговування та прибирання прибудинкової території. 
  5. Обслуговування та чистка димових, вентиляційних каналів.
  6. Обслуговування зовнішніх газопровідних систем (до квартири) та перевірка їх на герметичність (раз на три роки). 
  7. Обслуговування та ремонт ліфтів.
  8. Дератизація та дезінсекція (комплекс санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та протиепідемічних заходів, зокрема боротьба зі шкідниками – збудниками інфекційних хвороб, грибком, гризунами, комахами).
Що стосується ремонтів чи заміни якихось мереж всередині квартир, то ці послуги у тариф не входять. Спеціалісти підприємства виїжджають безкоштовно лише у аварійних випадках (наприклад, потопу). Заміну, установку систем чи ремонт у квартирах в майбутньому працівники «Оптімусу» будуть робити на платній основі згідно з окремим прайсом. 
До речі, підприємство співпрацює з «Павлоградтеплоенерго» по заповненню та запуску систем теплозабезпечення у будинках. На сьогодні внутрішні системи заповнені у 90 % будинках, інші не заповнені виключно за провини мешканців (хтось самовільно знімає батареї, хтось веде будівельно-ремонтні роботи тощо).  

Розповідає директор:
«Трубопроводи тепломереж у будинках такі, що ми не можемо відключати окремі стояки. У нас в планах для таких цілей поставити на кожному під’їзді в кожному домі спеціальні засувки (крани). Тоді ми зможемо відключити один стояк чи будинок, по яким є питання чи проблеми. Зараз є такі будинки, які неконтрольовані. І якщо, наприклад, в одному будинку аварія, то тепломережі доводилось відключати одразу кілька будинків. Ми вже частково поставили засувки на такі будинки, і можемо самостійно запускати чи перекривати в них тепло».

Євгеній Миколайович жаліється, що підприємство робить нещодавно, а у населення вже виникли борги за їхні послуги. 

Резюмує Євгеній Коваленко:
«Хочу звернутися до мешканців будинків, які ми обслуговуємо, щоб вони правильно платили та заповнювали квитанції. Мабуть люди ще до нас не звикли чи не знають, що у них нова управляюча компанія. І тому помилково платять ПЖСу чи КП-1. Ось, наприклад, на сьогодні півмільйону гривень «зависли» у повітрі, бо люди платили за старими, а не нашими, реквізитами. За серпень та вересень павлоградці заплатили менше 50 % від повної вартості наданих нами послуг. Ми навіть не можемо начислити своїм працівникам заробітну платню та працювати у повному обсязі. Тим більше, що незабаром розпочнеться опалювальний сезон, а ми проводимо для цього багато підготовчих робіт. Тому, шановні павлоградці, будьте уважними, оплачуючи комунальні послуги. Платіть вчасно і у повному обсязі – будете отримувати якісні послуги!».