Людський фактор: клієнти управляючої компанії "Оптімус", в Павлограді, через непорозуміння перерахували КП ПЖС близько 500 тис. гривень!



80 днів пропрацювала в Павлограді управляюча компанія ТОВ «ТБЦ Оптимус», яка обслуговує, на сьогоднішній день, 222 багатоквартирних будинки у всіх мікрорайонах міста.

 21 жовтня в приймальню компанії прийшли споживачі, зі своїми проблемами, які не в силах вирішити самостійно, - в основному, це сумлінні платники.

Розповіла директору на прийомі мешканка будинку по вул. Промислової:
У меня переплата по ПЖС 280 грн. Для меня это существенные деньги. Надо бы как-то вернуть деньги и перечислить их на «Оптимус».

Жінка написала одразу же, за рекомендацією директора, заяву в ПЖС з вимогою перевести гроші на рахунок нової обслуговуючої житловий фонд міста компанії «Оптімус».

Корреспонденту beg.dp.ua Євгеній Миколайович розповідає:
К сожалению, на сегодня компания получает 37% платежей. Каждый третий, обращающийся на прием павлоградец говорит о предоплате ПЖС, которую необходимо вернуть. Добросовестные абоненты платили со своей пенсии на перед, но сегодня их дома обслуживает  «Оптимус», поэтому квартплата должна поступать на счет компании.

Люди масово приходять і пишуть заяви про переведення своїх кровно зароблених грошей з рахунків ПЖС на рахунки компанії «Оптімус», але у збанкрутілого підприємства ПЖС, яке має власні борги, немає коштів на те, щоб здійснювати переказ грошей. Ми будемо клопотати перед міською владою про сприяння компанії отримати свої гроші.

У платіжках «Єдиного вікна» вказано вже новий особовий рахунок, але люди, на жаль, все одно платять по-старому.

Тариф по квартплаті вивірений по кожному будинку і він нижче, ніж був у ПЖС. Однак проблема полягає в тому, що багато хто до цих пір не знають, що потрібно платити «Оптімусу» і перераховують квартплату, як і раніше. Ми стикаємося з проблемою, що люди не знають, як платити, неправильно вказують реквізити, продовжуючи платити за рахунками ПЖС. Ми з'ясували, що КП ПЖС нашими клієнтами було оплачено помилково по рахунках близько 500 тис. грн. До цього абоненти вже переплатили наперед близько 1 млн грн.
37%-вий рівень оплати населенням ставить компанію в важкі умови роботи: без стабільних надходжень неможливо проводити ремонтні та аварійні роботи, неможливо співробітникам компанії, яких налічується 100 чоловік, своєчасно виплатити заробітну плату.
До речі, колишнім працівникам ПЖС було запропоновано перейти на роботу в компанію «Оптімус». У 100%-му складі до нас перейшли двірники, сантехніки, електрики.

За 80 днів роботи компанія встигла зробити поточний ремонт 3-х покрівель, встановити засувки для того, щоб мати можливість окремо відключати будинки в разі аварійних ситуацій у внутрішньобудинкових мережах, встановили запірну арматуру в деяких будинках. У планах - провести дератизацію та дезінсекцію, перевірку димвент каналів, які компанія проводить не тільки в своїх будинках, а й за договором - в будинках-ОСББ. І вже деякі товариства співвласників уклали з нами договір на проведення робіт з дезінсекції, дератизації, обслуговування внутрішньобудинкових мереж.
На нашому обслуговуванні все внутрішньобудинкові мережі: водопостачання, водовідведення, опалення, В тому числі, компанія обслуговує і внутрішньобудинкові електромережі в зв'язку з переходом деяких будинків на електроопалення. Також ми обслуговуємо і внутрішньобудинкові газові мережі. Підприємці, які в житлових будинках викупили квартири під офіси, також укладають договори на обслуговування мереж з компанією «Оптімус».

Сама «болюча проблема» житлового фонду міста Павлограда, а це будинки віком 40-50 років, - це що протікають покрівлі. В окремих випадках ми можемо провести поточний ремонт даху в будинку, оскільки це включено в тариф, але в більшості своїй покрівлі потребують капітального ремонту, Сили і можливості у компанії робити капітальні ремонти покрівель є, але потрібні кошти. Це окрема стаття витрат, яка не входить в тариф. Будемо складати список, звертатися до міської влади і намагатися спільними зусиллями вирішувати цю проблему.

Залежно від платоспроможності будинку, ми накопичуємо платежі протягом 4-6 місяців, щоб витратити їх на саму «кричущу» проблему будинку; заміна труб водопроводу, ремонт покрівлі, і т. д.

Можна знайти інформацію про тарифи на квартплату по кожному будинку і про послуги, які ми надаємо на нашому сайті, на сторінці "Тарифи"

Телефон аварійної служби, яка працює цілодобово:
0-800-400-250 - дзвонити з мобільного безкоштовно.


ДОВІДКАЩопонеділка (крім першого понеділка місяця) з 9.00 до 12.00 год. директор ТОВ «ТБЦ Оптімус» Євгеній Коваленко особисто веде прийом громадян за адресою вул. А. Світличної, 53 (колишня Радянська).